Rezeki makin bertambah dengan Exabytes

Alhamdulillah syukur pada Tuhan.. Permohonan saya untuk sambung contract dengan Exabytes kali ke 4 telah diterima... Alhamdulillah jugak, kali ni, saya dapat RM60 untuk 3 bulan.. Naik RM5 dari contract yang ke 3 sebelum ni.. (",)

U all tahu tak, masa mula2 saya apply Exabytes kan, saya hanya dapat RM45 je tau... Masa tu, saya ada terdetik dekat hati, kenapa saya dapat RM45, sedangkan orang lain permulaan apply dah dapat RM50.. Time tu saya pikir, RM45 pun jadilah dari takda kan... TAPI tu la, Tuhan nak tengok kita, samada kita pandai bersyukur or tak... dengan takdir Tuhan, setiap kali saya apply, setiap kali tu jugak naik RM5... Dari RM45 jadi RM50 pastu jadi RM55 sekarang jadi RM60 pulak..

Selama ni, saya ingat ke, bila UV kita melebihi 350, mesti kita dapat sambung new contract.. tapi tak semudah tu.. Exabytes tengok jugak prestasi blog kita.. kalau blog kita dapat click yang tinggi seperti yang mereka target.. InsyaAllah dapat sambung... (",) Sekarang, bila saya dapat sambung & jumlah bayaran pun semakin meningkat setiap kali apply, saya tahulah yang blog saya bagi click yang banyak untuk mereka.. (",).. Ohya, untuk pengetahuan u all, jika click kita tidak menepati apa yang mereka target, kita takkan dapat sambung contract dengan mereka...

JIKA U ALL NAK APPLY JUGAK EXABYTES + NAK TENGOK SYARAT2NYA, KLIK SINI TAU (",)

Rezeki makin bertambah dengan Exabytes

{ 27 comments.. read them below or add one }

Miss N™ Miss N™ March 21, 2013
tahniah kak...
rezeki.. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 21, 2013
alhamdulillah rezeki bertambah
syawalsimpsons syawalsimpsons March 21, 2013
alhamdulillah rezeki bertambah
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin March 21, 2013
Alhamdulillah kak..
Rezeki....
Sikit2 lama2 jadi bukit... =D
Mrs Velentine Mrs Velentine March 21, 2013
alhamdulillah rezeki anak2...MV klik2 kleenex & jg exabytes
Ummi Hanie Ummi Hanie March 21, 2013
tahniah ye...

sy baru sekali je apply.. dpt rm50 tu..

pastu lupa nak apply2 lagi.. hehe
Unknown Unknown March 21, 2013
alhamdulillah... jadi suri rumah pun income masok..bole bantu suami... =)
are_lin@yu are_lin@yu March 21, 2013
alhamdulillah tahniah kak ;-)
Nora Karim Nora Karim March 21, 2013
alhamdulillah syukur... blog akak tak boleh apply lagi... tak lepas syarat.. hhahaha
Unknown Unknown March 21, 2013
alhamdulillah...semoga berterusan murah rezeki yer...:)
ajumohit ajumohit March 21, 2013
tahniah ina!!! syiok kan dapat rezeki dari blogging
Unknown Unknown March 21, 2013
sekali je jijah apply exabytes.. lom apply lagi ni...hehe

tahniah kak!
jaakechik jaakechik March 21, 2013
makin murah rezeki akak....alhamdulillah....

Cik Puan Kocik Cik Puan Kocik March 21, 2013
Pasang iklan EXABYTES tak effect pada NUffnang ke?
Unknown Unknown March 21, 2013
Tahniah kak.. Rezeki2.. :)
Izan Ishak Izan Ishak March 22, 2013
tahniah ina. moga terus murah rezki ye...
Fiza Rahman Fiza Rahman March 22, 2013
Tahniah. Murah rezeki.
Mimie Mimie March 22, 2013
alhamdulillah tahniah kak ina..rezeki semakin bertambah
Ibu Lala Ibu Lala March 22, 2013
Murah rezeki ina. Tahniah
caliph shuriken caliph shuriken March 22, 2013
congratz, kak ina ^^

smoga trus murah rezki...
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
Alhamdulillah..semoga rezeki makin bercambah lepas ni..Ameen..:)
ayut ayut March 24, 2013
ALHAMDULILLAH...HASIL USAHA AKAK JGK KAN :)
emma emma March 25, 2013
alhamdulillah smoga rezeki kak ina ank branak sntiasa mncurah2 :-)
fieda fieda March 25, 2013
tahniah ina dpt sambung..mmg rezeki ina dan anak2..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 26, 2013
salam k.ina..
alhamdulillah..rezeki anak2.. :)

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 26, 2013
done UK British,magnum, white my